Vier je successen

Auteur: Ina Oome
Categorie: column by INA!

‘Weg met de Brabantse bescheidenheid’, is een veel gehoorde uitspraak van een van mijn opdrachtgevers en ik moet zeggen dat ik het begrijp. Al is dat als bescheiden Brabantse niet altijd even makkelijk. Claimen van succes voelt toch als een vorm van arrogantie. Het zit niet in onze provinciale aard om te zeggen: ‘Dit is een geweldig resultaat en dat is mijn succes’. Al doende leert men zullen we maar zeggen. Dus deze blog is een eerste stap in het durven claimen van mijn successen. En heel eerlijk gezegd, deze maanden zijn er zeker wat successen die ik eigenlijk wel wil delen.

Successen

Bijvoorbeeld de tv billboarding commercials voor Philips Sonicare op RTL zenders en BrandDeli, beter bekend als onder andere TLC en Discovery. Commercials op de Vlaamse zenders VTM en Vitaya waarin echte consumenten aan het woord komen.

Deelname aan RTL Hallo Holland met het TextielMuseum. Een uitzending vanuit het TextielMuseum op Omroep Brabant en als kers op de taart een perstour met MOAM in het TextielLab met onder andere de gerenommeerde bladen Grazia, Harper’s Bazaar, Vogue en L’Officiel.

Dus inderdaad ik ben de komende tijd niet weg te slaan bij de tv en zit met mijn neus in de magazines om te lezen wat het resultaat is. Om het makkelijk te maken, zal ik de commercials online plaatsen op mijn YouTube kanaal en een en ander wat langskomt posten op Facebook, Twitter en Instagram.

Dus houd me in de gaten, want dit is de eerste stap richting het claimen van succes en het afschudden van de Brabantse bescheidenheid!

Misschien ook interessant

Bon Pasku 🎄

To all Fl'Amigo's 🦩 Feliz Navidad 🎄 Bon Pasku 💫 Merry Christmas ✨Prettige Kerstdagen 💫 en hopelijk een heel goed 2022 ❣ Tot die tijd ga ik het er ondanks alles van nemen en 🙏 dat volgend jaar het voor velen een stuk ☀️ uit ziet 🙋🏼‍♀️ iNA! is gesloten van 23 december 2021 tot en met 5 januari 2022
Meer lezen

Meet Bob

Bob is een Caribische flamingo. Zijn leven nam een dramatische wending toen hij tegen een hotelraam vloog, waardoor hij een zware hersenschudding opliep.
Meer lezen

Stelling: Makers hoeven niets van marketing te weten

Bekeken vanuit het perspectief dat de makers als vakmensen een wezenlijke bijdrage leveren aan het eindresultaat, is het op z’n minst praktisch dat ze iets weten van marketing.
Meer lezen

Deze flamingo is dus eigenlijk een reiger met ambities.

Dankzij mijn voorliefde voor flamingo’s (misschien nog wel meer voor de landen waar ze leven 😉 ) kwam ik deze foto tegen. Juist in deze foto zag ik ineens de gelijkenis met een reiger.
Meer lezen

Stelling: Cancel culture nekt creativiteit

Het is plausibel dat de cancel culture creativiteit nekt of in ieder geval de durf om een creatief resultaat daadwerkelijk publiekelijk te tonen.
Meer lezen