Versterk je propositie met de juiste profielfoto

Auteur: Ina Oome
Categorie: column by INA!

Jezelf professioneel presenteren start met de juiste fotografie die past bij jouw propositie. Kristel van Herpt weet dat perfect vast te leggen op beeld en heel bewust heb ik mezelf vast laten leggen op de gevoelige plaat door haar. Aantal mooie foto’s voor mijn website, mijn LinkedIn pagina en ook voor Facebook, Instagram een paar.  In lijn met mijn propositie en met de juiste presentatiestijl voor de verschillende online kanalen.

Professioneel presenteren van jezelf en de wijze waarop je dat doet bepaald jouw imago. Dus een profielfoto met je kinderen erbij of erger nog een foto van je kinderen gebruiken als jouw profielfoto is niet professioneel. Bekijk jouw uitingen alsof het merkuitingen zijn. Over jezelf bekijken als merk heb ik al eens een column geschreven: ‘Het merk ik’

#collectmoments #wonderwall #professional #profile #nofilter #merk #branding #propositie

Misschien ook interessant

Bon Pasku 🎄

To all Fl'Amigo's 🦩 Feliz Navidad 🎄 Bon Pasku 💫 Merry Christmas ✨Prettige Kerstdagen 💫 en hopelijk een heel goed 2022 ❣ Tot die tijd ga ik het er ondanks alles van nemen en 🙏 dat volgend jaar het voor velen een stuk ☀️ uit ziet 🙋🏼‍♀️ iNA! is gesloten van 23 december 2021 tot en met 5 januari 2022
Meer lezen

Meet Bob

Bob is een Caribische flamingo. Zijn leven nam een dramatische wending toen hij tegen een hotelraam vloog, waardoor hij een zware hersenschudding opliep.
Meer lezen

Stelling: Makers hoeven niets van marketing te weten

Bekeken vanuit het perspectief dat de makers als vakmensen een wezenlijke bijdrage leveren aan het eindresultaat, is het op z’n minst praktisch dat ze iets weten van marketing.
Meer lezen

Deze flamingo is dus eigenlijk een reiger met ambities.

Dankzij mijn voorliefde voor flamingo’s (misschien nog wel meer voor de landen waar ze leven 😉 ) kwam ik deze foto tegen. Juist in deze foto zag ik ineens de gelijkenis met een reiger.
Meer lezen

Stelling: Cancel culture nekt creativiteit

Het is plausibel dat de cancel culture creativiteit nekt of in ieder geval de durf om een creatief resultaat daadwerkelijk publiekelijk te tonen.
Meer lezen