Succesvol inzetten van Social Media

Auteur: Ina Oome
Categorie: column by INA!

Social Media is de ‘World of mouth’ online, met een enorm bereik en een blijvend karakter. Aanwezigheid op Social Media is zeker van toegevoegde waarde voor de profilering van jezelf of je bedrijf, mits het op de juiste wijze gebeurd. Denk over een aantal zaken vooraf goed na:

  • Wie gaat het doen?
  • Waarom willen we het?
  • Waar moet het over gaan?
  • Wat straal je uit?
  • Geheel is meer dan de som der delen!
  • Wees Sociaal!

Het is naast goed nadenken over een aantal zaken ook belangrijk dat alle betrokken personen weten waar het om gaat en wat wel en niet wenselijk is op social media. Want de kracht van het medium kan door verkeerd gebruik ook net zo hard tegen je werken als dat het voor je kan werken.

Met Smartmarketing by INA! worden er diverse diensten aangeboden op gebied van social media. Van basistrainingen voor correct gebruik, inrichten van social media strategie tot en met inhoudelijke trainingen waarin bijvoorbeeld de principes ‘Weapons of Influence’[1] aan bod komen.

Misschien ook interessant

Stelling: Krimpflatie is oplichting van de consument

Lees de reactie van Ina Oome Miss Marketing alias Bonaire Blogger zoals gepubliceerd in Marketing Tribune. Belangrijkste quote: 'Moreel kompas lijkt volledig te ontbreken.'
Meer lezen

Miss Marketing in Marketing Tribune

Volgende week verschijnt mijn 14e bijdrage in Marketing Tribune. Het zal wel mijn eerste bijdrage zijn als Miss Marketing Bonaire c.q. Bonaire Blogger. Paar duizend kilometer verder, met flamingo's in plaats van reigers en het hele jaar rond mooi weer.
Meer lezen

NIMA en Factor-C op Bonaire is een feit!

Als het online staat is het pas echt.... toch! Miss Marketing Bonaire voor NIMA en Factor-C trainingen en nog veel meer ...
Meer lezen

The Bonaire feeling

The feeling that has already stolen our hearts❣️The Bonaire feeling 🙋‍♀️🦩🌵☀️
Meer lezen

Old ways won't open new doors

Elke Marketing Professional hoort met enige regelmaat vanuit de organisatie of van de klant de legendarische woorden: "maar wij doen dat altijd zo!" 
Meer lezen