Old ways won't open new doors

Auteur: Ina Oome
Categorie: column by INA!

Elke Marketing Professional hoort met enige regelmaat vanuit de organisatie of van de klant de legendarische woorden: “maar wij doen dat altijd zo!” Laat dat nu net vaak de bottleneck zijn als je de marketing professional vraagt een strategie te definiëren voor groei of meer retentie. Als je alles blijft doen zoals je dat deed, dan zal er nooit iets veranderen.

Old ways won’t open new doors!

Keep that in mind als marketing met een vooruitstrevend plan komt 😉👍

Oja, als je lang genoeg alles hetzelfde blijft doen dan wordt je vanzelf ingehaald door de veranderingen. Dus zorg dat je flexibel en open minded bent zodat je mee beweegt en niet buitenspel wordt gezet.

🙋‍♀️🦩🌵☀️
#INA #MissMarketing

#smartmarketing #guerrillamarketing #marketing #communicatie #good2know #byINA #missmarketingINA #InaOome #Bonaire #Kralendijk #Brabant #Waalwijk #nima #SMP #column #columnist #marketingtribune #destinationmarketing #VisitBonaire #brabonaireaan #brabonairiaan #bonaireaan #bonairiaan #Brabantse
#flamingobob #meetbob photo credits

Misschien ook interessant

The Bonaire feeling

The feeling that has already stolen our hearts❣️The Bonaire feeling 🙋‍♀️🦩🌵☀️
Meer lezen

Old ways won't open new doors

Elke Marketing Professional hoort met enige regelmaat vanuit de organisatie of van de klant de legendarische woorden: "maar wij doen dat altijd zo!" 
Meer lezen

Miss Marketing Bonaire

Mijn eerste Bonaire blog voor NIMA ben ik aan het optekenen terwijl ik geniet van een heerlijk vers sapje op het ‘kantoor’ van mijn man. Lees het terras van Luciano in Kralendijk 😉 Zijn favoriete stek waar hij elke ochtend zijn mail bijwerkt en dingen regelt.
Meer lezen

Bonaire blogger

Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Ina Oome alias Miss Marketing en een Brabantse Bonairiaanse. Naast dat ik een passie heb voor mijn professie, heb ik ook een enorme passie voor het eiland Bonaire. En over beide blog ik als Bonaire blogger Miss Marketing.
Meer lezen

Stelling: De invloed van marketing op jongeren wordt overschat

‘Ondanks bewustheid zijn jongeren toch ontvankelijk', aldus Miss Marketing op de stelling: De invloed van marketing op jongeren wordt overschat.
Meer lezen