Miss Marketing in Marketing Tribune

Auteur: Ina Oome
Categorie: Bonaire blogger

Volgende week verschijnt mijn 14e bijdrage in Marketing Tribune. Het zal wel mijn eerste bijdrage zijn als Miss Marketing Bonaire c.q. Bonaire Blogger. Paar duizend kilometer verder, met flamingo’s in plaats van reigers en het hele jaar rond mooi weer. Nog steeds met een sterke mening over marketing en communicatie. Blijf namelijk altijd Miss Marketing, aan welke kant van de oceaan ik ook ben 😉

🙋‍♀️🦩🌵☀️

INA Miss Marketing

Ina Oome Miss Marketing in Marketing Tribune

#marketing #communicatie #bonaire #kralendijk #workation #brabant #nima #column #bonairetourism #consultantlife #business #aruba #blog #writer #branddevelopment #socialmedia #curacao #nederland #factorc #education #businessbreak #smartmarketing #ina #missmarketing #blogger #bonaireblogger #caribbean #competence

Misschien ook interessant

Stelling: CX is belangrijker dan marketing

A satisfied customer is the best strategy of all!
Meer lezen

Stelling: ‘Alle Nederlandse retailers moeten uitgever worden’

Sommige consumenten waarderen misschien een minder digitale en meer traditionele aanpak. 
Meer lezen

Stelling: 'B2B marketing is moeilijker dan B2C'

Focus op positionering versus focus op branding. Het eerste wat in mij opkomt, is dat B2B marketing meer van je vraagt als het gaat over de feitelijke en vaak inhoudelijke aspecten van de dienst of het product.
Meer lezen

Stelling: Krimpflatie is oplichting van de consument

Lees de reactie van Ina Oome Miss Marketing alias Bonaire Blogger zoals gepubliceerd in Marketing Tribune. Belangrijkste quote: 'Moreel kompas lijkt volledig te ontbreken.'
Meer lezen

Miss Marketing in Marketing Tribune

Volgende week verschijnt mijn 14e bijdrage in Marketing Tribune. Het zal wel mijn eerste bijdrage zijn als Miss Marketing Bonaire c.q. Bonaire Blogger. Paar duizend kilometer verder, met flamingo's in plaats van reigers en het hele jaar rond mooi weer.
Meer lezen