Miss Marketing bijt zich vast in projecten

Auteur: Ina Oome
Categorie: column by INA!

Alweer 5 jaar bijt ik me enthousiast vast in mijn vak!

Trots, tevreden en vooral als een echte Miss Marketing kijk ik terug op de afgelopen 5 jaar. Alweer 5 jaar bijt ik me vast in marketing en communicatie projecten!

Net als het begin van de lente was het voor mij een frisse start. Ook was het een sprong in het diepe  als professional, want ondernemen is net even iets anders. Veel geleerd in de jaren daarvoor als professional al heb ik de afgelopen 5 jaar als ondernemer wellicht net zo veel geleerd als al die jaren daarvoor. Weliswaar hele andere dingen, meer levenslessen.

Leren omgaan met soms onmogelijke mensen en vervelende situaties. Accepteren en loslaten dat er ook dingen zijn waar je echt geen invloed op hebt ook al doe je nog zo je best. Genieten van de successen die je boekt en lol hebben in alles wat je doet.

Evolueren als professional en ondernemer en wetende dat over weer 5 jaar deze creatieve denker en strategische doener wellicht nog meer is gegroeid in het creatieve denken en dat ze verschoven is van strategische doener naar adviserende strateeg. Hoe dan ook de komende jaren bijt ik me zeker met evenveel passie vast in leuke projecten en uitdagende interim opdrachten.

#5jaar #jubileum#marketing #communicatie Ina Oome

Misschien ook interessant

Stelling: Makers hoeven niets van marketing te weten

Bekeken vanuit het perspectief dat de makers als vakmensen een wezenlijke bijdrage leveren aan het eindresultaat, is het op z’n minst praktisch dat ze iets weten van marketing.
Meer lezen

Deze flamingo is dus eigenlijk een reiger met ambities.

Dankzij mijn voorliefde voor flamingo’s (misschien nog wel meer voor de landen waar ze leven 😉 ) kwam ik deze foto tegen. Juist in deze foto zag ik ineens de gelijkenis met een reiger.
Meer lezen

Stelling: Cancel culture nekt creativiteit

Het is plausibel dat de cancel culture creativiteit nekt of in ieder geval de durf om een creatief resultaat daadwerkelijk publiekelijk te tonen.
Meer lezen

Stelling: Corona heeft de consument voorgoed veranderd

‘Niets is hetzelfde en eigenlijk is er ook niets veranderd’
Meer lezen

Stelling: Consuminderen is een contradictio in terminis voor marketeers

ʻUITGEVEN OM TE BESPAREN LIJKT HET NIEUWE VERDIENMODELʼ
Meer lezen