De start van ...

Auteur: Ina Oome
Categorie: column by INA!

Begin van de lente! De start van een nieuw seizoen. Symbolisch voor langere dagen, zonnig weer en alles wat groeit en bloeit. Nieuwe frisse start waarin mooie dingen ontpoppen. Geen mooiere periode om een ommezwaai te maken, nieuwe dingen te ontwikkelen en op frisse wijze te starten. Met deze gedachte in mijn achterhoofd en gedreven door passie ben ik volop in de weer met mijn lentekindje: INA!

INA! is geboren op 1 maart jongstleden en is een innovatief, gedreven en heeft een visie waarmee naar de wijde wereld wordt gekeken. Communicatief sterk, een tikje eigenwijs en zoals een lente kind betaamt vol goede ideeën.

Binnenkort laat INA! zien waar ze voor staat op de nieuwe site met een verfrissend uiterlijk.

Misschien ook interessant

Stelling: Makers hoeven niets van marketing te weten

Bekeken vanuit het perspectief dat de makers als vakmensen een wezenlijke bijdrage leveren aan het eindresultaat, is het op z’n minst praktisch dat ze iets weten van marketing.
Meer lezen

Deze flamingo is dus eigenlijk een reiger met ambities.

Dankzij mijn voorliefde voor flamingo’s (misschien nog wel meer voor de landen waar ze leven 😉 ) kwam ik deze foto tegen. Juist in deze foto zag ik ineens de gelijkenis met een reiger.
Meer lezen

Stelling: Cancel culture nekt creativiteit

Het is plausibel dat de cancel culture creativiteit nekt of in ieder geval de durf om een creatief resultaat daadwerkelijk publiekelijk te tonen.
Meer lezen

Stelling: Corona heeft de consument voorgoed veranderd

‘Niets is hetzelfde en eigenlijk is er ook niets veranderd’
Meer lezen

Stelling: Consuminderen is een contradictio in terminis voor marketeers

ʻUITGEVEN OM TE BESPAREN LIJKT HET NIEUWE VERDIENMODELʼ
Meer lezen