Chaotische communicatie tijden

Auteur: Ina Oome
Categorie: column by INA!

Waar zal ik eens beginnen? Zo chaotisch als het er in de wereld aan toe gaat, geldt dat ook voor INA! marketing en communicatie. Eigenlijk zou ik nu nog op Bali zijn, genietend van een heerlijke vakantie met mijn man en aantal vrienden. Hoe contrasterend dat ik nu met de laptop op schoot in bed lig te werken met mijn zieke man naast me.

Voordat we op vertrokken dacht ik nog na over het feit dat mijn column in de Marketing Tribune en artikel in de NIMA krant verschenen als ik aan het zwembad lag. Zekerheidshalve had ik braaf mijn laptop meegenomen om nog wat social media berichten te kunnen verzorgen voor klanten. Zou het dan echt gek lopen en we zouden stranden, dan kon ik altijd vanuit de gazebo van Villa Buddha remote werken.

Nu ben ik vooral bezig met crisiscommunicatie voor klanten waaronder ook het bedrijf van mijn man in samenwerking met Joep Klerkx – Jouwtekstman.nl. Daarnaast vul ik de dag met de reguliere social media publicaties en marketing business as usual voor mijn vaste opdrachtgevers. Vanuit mijn bed dus en in plaats van me druk te maken over een aap op de wifi in Bali heb ik nu zorg voor mijn man en ik hoop dat onze vrienden die nog op Bali zitten snel terug kunnen naar Nederland.

Alles komt goed en is het niet linksom dan rechtsom, al zal veel anders zijn dan voorheen. Er zal een voor en na Corona-tijdperk zijn en dan hebben we het niet over het heerlijke verfrissende biertje.

Misschien ook interessant

Bon Pasku 🎄

To all Fl'Amigo's 🦩 Feliz Navidad 🎄 Bon Pasku 💫 Merry Christmas ✨Prettige Kerstdagen 💫 en hopelijk een heel goed 2022 ❣ Tot die tijd ga ik het er ondanks alles van nemen en 🙏 dat volgend jaar het voor velen een stuk ☀️ uit ziet 🙋🏼‍♀️ iNA! is gesloten van 23 december 2021 tot en met 5 januari 2022
Meer lezen

Meet Bob

Bob is een Caribische flamingo. Zijn leven nam een dramatische wending toen hij tegen een hotelraam vloog, waardoor hij een zware hersenschudding opliep.
Meer lezen

Stelling: Makers hoeven niets van marketing te weten

Bekeken vanuit het perspectief dat de makers als vakmensen een wezenlijke bijdrage leveren aan het eindresultaat, is het op z’n minst praktisch dat ze iets weten van marketing.
Meer lezen

Deze flamingo is dus eigenlijk een reiger met ambities.

Dankzij mijn voorliefde voor flamingo’s (misschien nog wel meer voor de landen waar ze leven 😉 ) kwam ik deze foto tegen. Juist in deze foto zag ik ineens de gelijkenis met een reiger.
Meer lezen

Stelling: Cancel culture nekt creativiteit

Het is plausibel dat de cancel culture creativiteit nekt of in ieder geval de durf om een creatief resultaat daadwerkelijk publiekelijk te tonen.
Meer lezen