Over INA!

De persoon en de professional achter INA! dat ben ik, Ina Oome.  Een kordate zelf- en omgevingsbewuste tante die verantwoordelijkheid neemt. Ik ben de initiatiefnemer van het proces en ga planmatig voor het gewenste resultaat. Ik ben een strategische denker én een creatieve doener!

Vanaf de eerste kop koffie ben ik de betrokken sparringpartner en marketing adviseur. Ik vind het uitdagend om te sparren over de markt en het bedrijf. Binnen de kortste keren over zie ik het geheel en maak ik me specifieke kennis snel eigen. Deze kennis zet ik in om voor klanten met resultaat marketingvraagstukken te beantwoorden.

Mijn hart gaat sneller kloppen van een creatief concept dat ik bedenk en het pragmatische advies dat ik mijn klant geef. Waarbij de dynamiek van gelijktijdig marketingprojecten en interim opdrachten uitvoeren mijn creativiteit versterkt. Het is de afwisseling en diversiteit van branches, bedrijven en mensen dat mij energie en inspiratie geeft.

Met een rugzak aan kennis en telbare rimpels aan ervaring heb ik mijn sporen als marketing en marketingcommunicatie expert verdiend. Ik ben de senior marketing professional die inzetbaar is om bijvoorbeeld de ‘te varen koers’ te toetsen? Om een extra impuls te geven aan het imago? Om een nieuw product succesvol te lanceren? Of om het DNA vasttestellen, strategie scherp te formuleren en de doelgroep af te bakenen? Juist op deze momenten is het de moeite waard om mij in te zetten op interim of projectbasis.


Inzetbaarheid op interim of projectbasis van INA! 

  • Sparringpartner voor strategiebepaling
  • Expert om een idee te vertalen naar een concept
  • Marketeer bij betreden nieuwe markt en/of lanceren nieuw product
  • Marketingcommunicatie specialist om extra impuls te geven aan het imago
  • Projectmanager voor marketing en marketingcommunicatieprojecten
  • Vervanging of versterking op bepaalde momenten zoals;
    • Zwangerschapsverlof of langdurige ziekte van werknemer
    • Sabbatical van werknemer of overbrugging van personeelswisseling
    • Gedurende een vakantieperiode of seizoendrukte zoals bijvoorbeeld beurzen

INA! wordt getypeerd als: “Out of the box denker, communicatief, creatief, innovatief, initiator, organisator, ondernemend, strategisch, analytisch, resultaatgericht, besluitvaardig en sociaal.” – bron: Insights