Tips & Training

Tips nodig? Bewustwording creëren en toepasbaarheid inzien? Met training en coaching verbeter je de effectiviteit op het gebied van communicatie, marketing, klantgerichtheid en netwerken.

Training en coaching

Altijd al willen weten hoe je social media zakelijk in kunt zetten? Vraag je jezelf af hoe Facebook, LinkedIn of Twitter werkt en waarop je moet letten? Dan is een training en coaching social media de oplossing. Van inzet en gebruik tot en met het maken van een content kalender en tips om goede content te creëren, waardoor het aantal fans en het bereik op social media groeit.

Strategische aanpak

Kracht van herhaling, uniformiteit en eenvoud aanbrengen in jouw marketing en communicatieactiviteiten? Marketing of communicatiemedewerkers naar een strategischer niveau tillen? Dan is het goed om coaching sessies en trainingen te organiseren. Met een meer strategische aanpak is het succes van alle inspanningen groter en neemt de return on investment (ROI) van jouw marketing en communicatie toe.

Netwerken en klantgerichtheid

De wens dat klantgerichtheid in de organisatie verder reikt dan de afdeling verkoop? Of is er behoefte aan effectief netwerken? Informeer dan naar de mogelijkheden voor incompany trainingen, coaching on the job of diverse cursussen op gebied van netwerken en klantgerichtheid. Het zijn namelijk de kleine dingen die het doen en met enkele tips & tricks neemt de motivatie toe en maak je elk klantcontact en netwerkmoment effectiever.

INA! geeft je de tips en training die wenselijk zijn. Neem vrijblijvend contact op met INA! voor meer informatie over trainingen en tips.