Vier je successen

Auteur: Ina Oome
Categorie: column by INA!

‘Weg met de Brabantse bescheidenheid’, is een veel gehoorde uitspraak van een van mijn opdrachtgevers en ik moet zeggen dat ik het begrijp. Al is dat als bescheiden Brabantse niet altijd even makkelijk. Claimen van succes voelt toch als een vorm van arrogantie. Het zit niet in onze provinciale aard om te zeggen: ‘Dit is een geweldig resultaat en dat is mijn succes’. Al doende leert men zullen we maar zeggen. Dus deze blog is een eerste stap in het durven claimen van mijn successen. En heel eerlijk gezegd, deze maanden zijn er zeker wat successen die ik eigenlijk wel wil delen.

Successen

Bijvoorbeeld de tv billboarding commercials voor Philips Sonicare op RTL zenders en BrandDeli, beter bekend als onder andere TLC en Discovery. Commercials op de Vlaamse zenders VTM en Vitaya waarin echte consumenten aan het woord komen.

Deelname aan RTL Hallo Holland met het TextielMuseum. Een uitzending vanuit het TextielMuseum op Omroep Brabant en als kers op de taart een perstour met MOAM in het TextielLab met onder andere de gerenommeerde bladen Grazia, Harper’s Bazaar, Vogue en L’Officiel.

Dus inderdaad ik ben de komende tijd niet weg te slaan bij de tv en zit met mijn neus in de magazines om te lezen wat het resultaat is. Om het makkelijk te maken, zal ik de commercials online plaatsen op mijn YouTube kanaal en een en ander wat langskomt posten op Facebook, Twitter en Instagram.

Dus houd me in de gaten, want dit is de eerste stap richting het claimen van succes en het afschudden van de Brabantse bescheidenheid!

Misschien ook interessant

Stelling: CX is belangrijker dan marketing

A satisfied customer is the best strategy of all!
Meer lezen

Stelling: ‘Alle Nederlandse retailers moeten uitgever worden’

Sommige consumenten waarderen misschien een minder digitale en meer traditionele aanpak. 
Meer lezen

Stelling: 'B2B marketing is moeilijker dan B2C'

Focus op positionering versus focus op branding. Het eerste wat in mij opkomt, is dat B2B marketing meer van je vraagt als het gaat over de feitelijke en vaak inhoudelijke aspecten van de dienst of het product.
Meer lezen

Stelling: Krimpflatie is oplichting van de consument

Lees de reactie van Ina Oome Miss Marketing alias Bonaire Blogger zoals gepubliceerd in Marketing Tribune. Belangrijkste quote: 'Moreel kompas lijkt volledig te ontbreken.'
Meer lezen

Miss Marketing in Marketing Tribune

Volgende week verschijnt mijn 14e bijdrage in Marketing Tribune. Het zal wel mijn eerste bijdrage zijn als Miss Marketing Bonaire c.q. Bonaire Blogger. Paar duizend kilometer verder, met flamingo's in plaats van reigers en het hele jaar rond mooi weer.
Meer lezen