Marketingcommunicatie

Marketingcommunicatie, vaak afgekort tot MarCom, versterkt uw imago in de markt en beïnvloed het gedrag van uw doelgroep. Consequent vanuit strategie en visie communiceren met de juiste boodschap leidt tot het gewenste resultaat.

MarCom projecten zijn INA! op het lijf geschreven. Of het nu projectmanagement, strategie of beleidsbepaling betreft of juist operationeel; het is de passie van INA! om kennis en kunde toe te passen en over te brengen. Van strategie tot en met uitvoering weet INA! de effectieve invulling te geven aan de marketing- en communicatiemix zowel cross-mediaal, offline als online en op social media.

Vanuit een strategie voor marketing en communicatie begint het met een MarCom plan. Dit plan zorgt voor een doelgerichte focus zodat de visie en strategie eenduidig worden gecommuniceerd met de juiste boodschap, goede frequentie en passende media. Met als doel het gedrag, de kennis en houding van mensen positief te beïnvloeden. Marktbewerking met een passende toonzetting op de juiste plaats en de juiste tijd daar draait het om. Zien en gezien worden, vinden en gevonden worden zodat je doelgroepen kunt boeien, binden en behouden. Het is de vaardigheid om interesse en voorkeur te creëren, klanten te genereren en deze te uit te laten groeien tot loyale ambassadeurs. Met als uiteindelijke doel om de inzet van marketing communicatie tot een succes te brengen en het rendement en de omzet te vergroten.

Belangrijkste randvoorwaarden voor renderende marketing communicatie zijn:

  • Kracht van herhaling
  • Uniformiteit en herkenbaarheid
  • Weten waarop u richt!

Het geheel is immers meer dan de som der delen, goed begin is het halve werk en zo zijn er nog meer clichés om de strekking te duiden. Bovenal is marketing, marketingcommunicatie en communicatie een professie waar INA! zich in heeft bewezen.

Rendement behalen door gedegen marketingcommunicatie? Uw doelgroep boeien, binden en behouden? Behoefte aan creatieve, duidelijke en innovatieve invulling van de marketing communicatie mix? Maak dan eens vrijblijvend een kennismakingsafspraak met INA!.

Het start met een idee, een visie, een nieuw product of dienst. Hoe zet je dat in de markt? Hoe creëer je een identiteit, een imago en onderscheidend vermogen? Met een marketing concept!

Vanuit een concept de juiste strategie bepalen? Inspelen op de behoefte van de markt en weten wat de kansen en mogelijkheden zijn? De juiste koers kiezen als de markt verandert? Dat is de kunst van marketing!

Marketingcommunicatie (MarCom) versterkt jouw imago in de markt en beïnvloedt het gedrag van jouw doelgroep. Consequent communiceren vanuit strategie en visie en mét de juiste boodschap leidt tot het gewenste resultaat.

Een boodschap overbrengen die de juiste snaar raakt? Interactie met jouw doelgroep die bijdraagt aan naamsbekendheid en gewenst imago? Communicatie is een vaardigheid die helder, duidelijk, origineel en optimistisch dient te zijn!